четвер, 16 грудня 2021 р.

А час писав нам власні теореми


Як ми зустрілись - тихою здавалась,

Магічно й мило завжди посміхалась,

Тоді була для тебе таємницею,

Красивою душевною скарбницею.


А з часом стала річкою бурхливою,

Відвертою,настирною й примхливою,

Я мала власну думку і позицію,

А ти свої показував амбіції.


Спочатку я була лиш забаганкою,

У світі мрій - солодкою приманкою,

А потім стала квіткою - колючкою,

Вимогливою жінкою і злючкою.


Ти все ж шукав вимені своє начало,

А я в цей час дивилась і мовчала,

Вростала в темп, в життєві перешкоди,

І у роки, що нам диктують коди.


А час писав нам власні теореми,

І у " дано" вставляв нові проблеми,

Ти брав реванш, а я допомагала,

Коли від втоми навіть знемагала.


Життя щодня у буднях гартувало,

І вже тебе ніщо не дратувало,

Шумить струмок життєвої криниці,

Збирає час в сузір'я таємниці.

Немає коментарів:

Дописати коментар