неділя, 12 вересня 2021 р.

А я люблю початок осені



 А я люблю початок осені
 І літа погляди ясні,
Коли проміння ранків з просені,
Щодня всміхаються мені.

Коли обтяжені плодами,
У літній щедрості сади,
А вечір крадеться слідами,
Що залишають холоди.

Коли зажурені діброви,
Збирають літа бурштини,
А модні осені обнови,
Вже приміряють ясени.

Коли поля в стерні заснули,
В чеканні оранки й дощів,
А небеса немов збагнули,
Струснувши сльози між кущів.

Коли намисто із шипшини,
Дарує вересень в ці дні,
Гордяться вродою жоржини 
І шепчуть ранкам увісні.

Коли лоскоче погляд промінь 
І вітер гладить по руці,
А мить зловила щастя пломінь
І розпалила на щоці.

Коли душа шукає ноти 
Для днів обвітрено - жарких,
А час розписує турботи
На травах скошених сухих.

А я люблю початок осені,
І літні нотки у ці дні,
Коли душа у ранках просені,
Дарує посмішку мені.



Немає коментарів:

Дописати коментар