пʼятниця, 19 лютого 2021 р.

Я прийду на вечірній перон


Повертайся, я бачу твій слід

Серед тисяч слідів перехожих,

Там де сонце обпалює схід,

Серед безліч чужих і не схожих.


Понеділки минають нехай,

І вівторки проходять спонтанно,

Ти рукою вже їм помахай,

Повертайся раптово, неждано.


Повертайся, в душі не тримай

Гіркоту про давнішню образу,

Я чекаю тебе, пам'ятай,

Зустрічатиму тепло щоразу.


Дощ дрібний моросив по щоках,

Час, як краплі, спливав невблаганно,

Мої пальці ти грів у руках,

І теплом цілував їх органно.


Повертайся, чекаю ту мить,

Коли поглядом знов зачаруєш,

Бо душа від утоми щемить,

Як десь там ти без мене мандруєш.


Повертайся. Хіба то був сон?

Ми в думках прокладали маршрути,

Свідком був привокзальний перон,

Аби потім все знов повернути.


Я прийду на вечірній перон, 

Де колись ми з тобою прощались,

І побачу той знову вагон,

І ту мить, коли ми розставались.


На пероні в мельканні очей,

Сподіваюсь твої я зустріти,

І за сутінню сірих ночей

Сонце радісно буде світити.








 

Немає коментарів:

Дописати коментар