середу, 18 жовтня 2017 р.

З подякою


Я дякую життю за його щедрий дар,
За те, що можу день зустріти на світанку,
Відчути запах трав, побачить колір хмар,
І золото садів в прозорому серпанку.

Я дякую землі за урожай хлібів,
І тихому струмку, що напоїв водою,
І вітру буйному за стоголосий спів,
Хвилинам і рокам, що в світ ідуть зі мною .

Я дякую літам за молодість років,
Що озиваються і радістю,й журбою,
За дивоглядні плеса вранішніх ставків,
Й за тихі води,що шепочуть з осокою.

Я дякую шляхам за широту без меж,
Що в світ мене ведуть по лабіринтах долі,
За ласку мамину й турботу батька теж,
Що пестили мене ,мов колосок у полі.

Я дякую струмкам за ріки й береги,
За острови невдач і за моря розради,
За світлий час надій, за відчуття снаги,
За чуйність вчителів і корисні поради.

Я дякую порі за зими і літа,
За рідних і близьких,які живуть зі мною,
За буйний цвіт садів, і лист, що опада,
За мудрість, що приходить з сивиною.

Я Богу дякую за цей солодкий світ,
За кожну мить,що в ній творю й радію,
За милозвучність слів і мови дивоцвіт
За осені красу,і днів меланхолію.


Немає коментарів:

Дописати коментар