вівторок, 25 квітня 2017 р.

В почуттях я люблю зорепад

У словах бачу я зорепад,
Він чарує своєю красою,
Мов таємних світлин ретрогад
Манить безвістю нас неземною.

Слова - зорі у світлі рядків
Відкривають простори космічні
Й почуття між земних берегів
Пишуть твори на тлі фантастичні

Я у відповідь музу гукну,
Спершись вільно на крила натхнення,
І до слів у польоті примкну,
Щоб з метафор зіткать сьогодення.

Й на алеях знайду я для строф
Квітники, ще й звучні асонанси,
І лунатиме гімн Саваоф,
Й звуки створять художні нюанси.

Все ж на фоні прозових картин,
 З рим створю я казкову веселку,
І зібравши слава з намистин,
Блюз зіграю хореєм в сопілку.

В почуттях я люблю зорепад,
Він підносить в пориві духовнім,
Відкриває безмежжя принад
В дні натхнення і в часі безмовнім.

Немає коментарів:

Дописати коментар